NALYSSA GREEN

Una criatura de la natura









De Barock a The seed, Nalyssa Green ha recorregut un camí intens. La primera vegada que vaig escoltar la seva música va ser gràcies a la cançó Your eyes. En aquells dies, les cançons Nalyssa em van seduir gràcies a la seva veu fràgil que creix entre la llum i la foscor i una poesia nascuda de la més intensa i romàntica manera de viure. Nalyssa Green ens va prendre de la mà, llavors, per fer una passejada a través del seu poètic Cemetery. Ara ella planta The seed del seu futur com a compositora amb un segon àlbum que demostra que està plena de talent i més intensa que mai. Des Grècia, parla del seu island favorita com una forma d'expressar el que significa per a ella l'existència. Ella mira The moon mentre dissenya la Revolution of beauty, The wave que ens porta a la següent era. El seu públic està augmentant a cada moment, tancaràs la seva porta?

El teu últim disc es diu The seed. Una llavor de què?

Una llavor de futur. Una llavor d'esperança. Una promesa tangible que alguna cosa existeix i es desenvolupa amb la finalitat de donar fruits en el futur. Un símbol de la fertilitat i la creació.

La cançó d'obertura és The island. És una metàfora?

No parla de la meva illa grega preferida, i els sentiments i pensaments que tinc quan estic allà. Està escrita en aquesta illa. Es refereix a aquest vincle molt fort que tenim amb tot el natural, tot i que ens hem oblidat d'això. El bosc és viu, les estrelles estan tan a prop que es poden tocar, i tota l'illa (inclòs tu) és un organisme viu.

Què significa The moon per a tu?

La lluna m'intriga d'una manera molt especial ... Crec que és el símbol de la feminitat. Té un gran poder sobre mi. I jo sempre la busco en el cel nocturn. Vull veure-la i donar-me compte de en quina fase està. A la ciutat on visc, no puc veure fàcilment (massa edificis en el camí). Així que he de fer un esforç cada nit. Però és realment essencial per a mi exposar a la llum de la lluna. Em recorda la meva connexió amb l'univers.

Podries parlar-nos sobre el procés de creació del disc?

L'àlbum va ser gravat per mi, el meu productor i guitarrista Spiros Livanis i la meva bateria Evankelos Aslanides en una casa d'una bonic poble en una muntanya grega. Envoltats de natura, a l'hivern i entre els nostres equips, instruments i idees, ens allotgem allà per diversos dies gravant les cançons. Així que l'àlbum és casolà i creat amb molt d'amor i cura, i amb la sensació de paisatge meravellós d'aquest hivern i la llibertat de l'espai obert.

Cantes la Revolution of beauty. Què vols dir?

Jo evangelitzo els albors d'una nova revolució: una forma revolucionària de la revolució. Sense sang ni lluita ni dolor ni lletjor. Una manera més femenina de revolució. Plena d'amor, la bellesa, l'harmonia i la tolerància. Canviar la nostra manera de pensar i de viure seria el més revolucionari que podríem fer. Revolució de les converses de bellesa sobre totes aquestes coses. I aquest sentiment que de vegades tenim, sobre el qual no podem fer res, amb el que realment podem canviar el món si volem.

Imagina una fàbrica nua. Què faries amb ella?

Jo la transformaria en un lloc on la gent es trobés, la gent es reunís entorn de l'art i l'art es trobés amb la gent, un lloc on algú pugui passar una bona estona. És un pensament que ja tinc, m'encantaria un gran espai buit industrial aquí a la meva ciutat, Atenes, ple de persones que estimen la gent i l'art. Ple de performances, concerts, teatre, idees innovadores, esdeveniments i esdeveniments. Un lloc on tothom pugui ser ell mateix, actuar amb naturalitat i sentir-se còmode. Amb un gran bar i barat, on celebrar festes llegendàries cada nit.


Una entrevista de Juan Carlos Romero
Nalyssa Green www.nalyssagreen.com
Tots els drets reservats